Απ: linux box σε ρόλο web/mail server για πολλά domains

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jan 25 02:22:44 EET 2007

On 2007-01-25 00:09, Nick Demou <ndemou at gmail.com> wrote:
> Την 24/1/2007, Kissandrakis S. George <kissand at ucnet.uoc.gr> έγραψε:
>
> Μήπως το LDAP είναι overkill για την πρώτη μου πειραματική προσέγγιση?

Οχι, εντάξει είναι.  Η λύση που προτείνει ο Γιώργος έχει ένα σημαντικό
πλεονέκτημα.  Είναι από τις λίγες που ξέρω να παίζουν σωστά(ΤΜ) με
οποιοδήποτε MTA υποστηρίζει LDAP (Sendmail, Exim, Postfix, κλπ.).

> To postfix και το courier το ξεχνάμε γιατί δεν κάνουν καθόλου αυτά που
> περιγράφεις ή γιατί δεν το κάνουν αξιπρεπώς?

Το κάνουν.  Στο web site του Postfix έχει αρκετούς οδηγούς για αυτή τη
δουλειά.  Με Postfix, Courier και MySQL μπορείς να φτιάξεις custom
database tables, και να αποθηκεύεις εκεί τα στοιχεία των χρηστών του
κάθε domain.

Το κακό με αυτή τη λύση είναι ότι, βασικά, θα κάνεις ότι και το LDAP
αλλά με custom χακιές στη MySQL[1].  Το καλό με αυτή τη λύση είναι ότι
θα κάνεις ότι και το LDAP αλλά με custom χακιές στη MySQL[2].

[1] Κάτι που άμα είναι να το κάνεις, καλύτερα είναι να το κάνεις μια και
καλή με το LDAP.

[2] Κάτι που μπορεί να βολεύει πολύ κόσμο καλύτερα -- κυρίως επειδή η
MySQL έχει ωραία web-based λαλάκια όπως το phpmyadmin.