Απ: linux box σε ρόλο web/mail server για πολλά domains

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Jan 25 00:09:17 EET 2007

Την 24/1/2007, Kissandrakis S. George <kissand at ucnet.uoc.gr> έγραψε:

> Nai yparxei, ekmetaleusou to :)

το κάνω και με χαρά :)

> ...οπότε θα προτιμούσα να μην μάθω κάτι
>
> To na mhn thes na matheis einai xaraktiristiko twn widnows power users :>

Μπα βιάζεσε :-). Όπως είπα "θα προτιμούσα να μην μάθω κάτι από την
αρχή *ΑΝ* ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ". Αυτό δεν είναι χαρακτηριστικό των
windows power users αλλά όλων των ανθρώπων με πολύχρονη εμπειρία σε
ένα αντικείμενο. Βασικά φταίει το γεγονός πως τα 20 και βάλε χρόνια
ενασχόλησης με υπολογιστές έχω ασχοληθεί σε βάθος με ένα σωρό
software/utilities/programming languages/τεχνολογίές κτλ. Σήμερα
λοιπόν τα μισά απο αυτά τα έχει "φαει η μαρμάγκα" όπως θα έλεγε κι ο
παππούς μου :-). Πες μου τώρα: είναι περίεργο που δεν ενθουσιάζομε
πλέον εύκολα? Φυσικά αυτή η τάση βγαίνει και σε κακό καμια φορά αλλά
δεν είναι και θανάσιμο αμάρτημα.

> Protash mou
> ksehname postfix kai courier
> ldap me diaforetika kladia gia kathe domain
> H sendmail (gia MTA) psaxnei kateutheian to ldap [...]
> To Cyrus (gia LTA) [...]
> Einai o pio ksekatharos diaxwrismos pou exw brei otan filokseneis polla
> domains se ena mhxanhma

Μήπως το LDAP είναι overkill για την πρώτη μου πειραματική προσέγγιση?
To postfix και το courier το ξεχνάμε γιατί δεν κάνουν καθόλου αυτά που
περιγράφεις ή γιατί δεν το κάνουν αξιπρεπώς?