Dolphin massacre in Japan ( Άσχετο με linux)

Άλκης Αργυρόπουλος aaalex at ath.forthnet.gr
Thu Feb 22 23:45:06 EET 2007

On Thursday 22 February 2007 11:10:10 pm Lysimachos Zografos wrote:
> Καλησπερα,

Καλησπέρα

> [...]
> αλλα και παλι το θεμα δεν ειναι αυτο. Ειναι το γεγονος οτι ενα θεμα το
> οποιο θεωρω οτι θα επρεπε να αγγιζει την ευαισθησια μας οδηγησε σε μια
> πολυ ασχημη αντιδραση. Το  alt.dolphin.love.greece δεν ειναι ακομα
> ετοιμο... Αναρωτιεμαι (δεν προσπαθω να προβλεψω) ποια θα ηταν η
> αντιδραση αν το post μιλαγε για τα "30000 παιδια που παιθαινουν καθε
> μερα". Η ευαισθησια δεν εχει σαν συνορο το λειτοργικο συστημα, το grep
> της επιλογης μας, την αγαπημενη μας ΟΟ γλωσσα ή το ειδος. Η προσωπικη
> μου θεση ειναι να υπερασπιζομαι οσους δεν εχουν φωνη...  Το εχω κανει

Σεβαστό.  Υποψιάζομαι ότι δεν ενστερνίζεσαι την προτεραιότητα που έθεσα.
Ίσως, πρέπει να εξηγήσω το λόγο που έθεσα προτεραιότητα. Θεωρώ το bandwidth
της λίστας πολύ μικρό για off-topic posts.  Κάτω από αυτό το πρίσμα και μόνο
υπάρχει η ανάγκη για προτεραιοποίηση.
(Σε ένα θεωρητικό άπειρο "bandwidth", ναι όλα έχουν θέση)

> Οσον αφορα το παρακατω - και χωρις διαθεση για παραπανω flame

> Παρ' ολα αυτα η επιλογη της χορτοφαγιας - που δεν ειναι πολυ δημοφιλης
> στην ελλαδα (κυριως επειδη δεν εχει υπαρξει ακομα εξευτελιστικη
> εκβιομηχανοποιηση του φαγητου) - ειναι απολυτα ικανη να μας διατηρησει
> ως οργανισμους.

Για να παραφράσω, τα μαθηματικά που έχω διδαχθεί (και ξεχάσει) είναι ικανή
αλλά όχι αναγκαία.  Και αξηγούμαι...
Η διατροφική συνήθεια κάθε ζώου είναι γραμμένη στο dna του.  Δεν νομίζω ότι
είναι κάτι εύκολο να αντιταχθείς σε αυτό.

Στην κλασσική φόρμα λύκος-πρόβατο, αν είμασταν λύκοι λες να υπήρχαν κάποιοι
που θα νοιάζονταν για τα πρόβατα;  Και αν υπήρχαν θα ήταν οι "ευαίσθητοι";

> Το κριτηριο (και εχει μια δωση προσωπικης αποψης και παλι) ειναι οτι αν
> ενας οργανισμος εχει της βιολογικες δομες που μετατρεπουν το
> αντανακλαστικο του πονου στην ολη αισθηση αγχους και αγωνιας που νιωθει
> ενα ζωο ή ενα παιδι  ή ενα οτιδηποτε οταν του αφαιρεται η ζωη. Αυτο το
> λεω απο την νευρολογικη αποψη και με καμια μεταφυσικη διαθεση. Οι δομες
> αυτες εινια κυριως μερη του φλοιου και νεοφλοιου του εγγεφαλου
> διαθεσημες στα ανωτερα χορδωτα.

Αν το καταλαβαίνω καλά, δεν σε ενοχλεί η αφαίρεση της ζωής αλλά η επιθανάτια
αγωνία και ο πόνος;
Δηλαδή με έναν ακαριαίο θάνατο θα είμασταν politically correct να υποθέσω;

Άρα το "Μη σκοτώνετε τα δελφίνια" να το κάνουμε "Σκοτώστε τα δελφίνια
γρήγορα";

Τι πρέπει να προστατεύσουμε;  Ποιο είναι το "υπέρτερο αγαθό";

> Το τροφικο πλεγμα δεν ειναι γραμμικο. Ολοι οι οργανισμοι ειναι
> προικισμενοι απο την φυση με κατι. Ο ανθρωπος εφτιαξε κοινονιες επιδη η
> εξελιξη του εδωσε αντιτακτο αντιχειρα και προσεγγεφαλο. Το οτι συναιβει
> αυτο δεν ειναι σωστο η λαθος. Δοκιμαζεται τωρα και απο οτι βλεπω σε
> πολλα σημεια δεν τα παμε καλα.

Καλύτερα από οτιδήποτε άλλο περπάτησε, κολύμβησε ή πέταξε σε αυτό τον πλανήτη.

Φιλικά,
/Άλκης