Dolphin massacre in Japan (Άσχετο με linux)

Lysimachos Zografos lzografos at gmail.com
Thu Feb 22 23:10:10 EET 2007

Καλησπερα,

Παρακολουθω το thread με θαυμασμο...  Χωρις να καταφυγω σε
χαρακτηρισμους  θεωρω την αντιδραση της πλειοψηφειας ασχημη. Στην θεση
του Αγγελου θα επαιρνα ενα-ενα τα mail σε Bcc για να στειλω το mail-
αλλα και παλι το θεμα δεν ειναι αυτο. Ειναι το γεγονος οτι ενα θεμα το
οποιο θεωρω οτι θα επρεπε να αγγιζει την ευαισθησια μας οδηγησε σε μια
πολυ ασχημη αντιδραση. Το  alt.dolphin.love.greece δεν ειναι ακομα
ετοιμο... Αναρωτιεμαι (δεν προσπαθω να προβλεψω) ποια θα ηταν η
αντιδραση αν το post μιλαγε για τα "30000 παιδια που παιθαινουν καθε
μερα". Η ευαισθησια δεν εχει σαν συνορο το λειτοργικο συστημα, το grep
της επιλογης μας, την αγαπημενη μας ΟΟ γλωσσα ή το ειδος. Η προσωπικη
μου θεση ειναι να υπερασπιζομαι οσους δεν εχουν φωνη...  Το εχω κανει
και θα συνεχιζω να το κανω.

Οσον αφορα το παρακατω - και χωρις διαθεση για παραπανω flame
> Εμμ, σοκαριστικό είναι...αλλά ο άνθρωπος είναι παμφάγο ζώο. (Σαρκοφάγο +
> φυτοφάγο)

Παρ' ολα αυτα η επιλογη της χορτοφαγιας - που δεν ειναι πολυ δημοφιλης
στην ελλαδα (κυριως επειδη δεν εχει υπαρξει ακομα εξευτελιστικη
εκβιομηχανοποιηση του φαγητου) - ειναι απολυτα ικανη να μας διατηρησει
ως οργανισμους.
> Οκ, με σοκάρει, αλλά θα με σόκαρε αν έδειχνε τόννο, ψιλή μαρίδα (τηγανιτή με
> ουζάκι είναι super btw).
>
> Ποιός έχει τραβήξει την "γραμμή" και έχει πει για όλα αυτά δεν μας νοιάζει
> αλλά για τα δελφίνια μας νοιάζει;
>
> Με τι κριτήριο;    Τα κιλά; Πάνω από Χ κιλά αν είναι ένα ζώο
> είμαστε "ανθρωπιστές";
>
> Η ευφϋία;  Πάνω από Χ IQ αν είναι ένα ζώο είμαστε "ανθρωπιστές";
> Και τα δελφίνια είναι πάνω από το Χ; Και ένα "χαζό" δελφίνι;
>
> Η "ομορφιά"; Μπα...
>
> Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το κριτήριο....

Το κριτηριο (και εχει μια δωση προσωπικης αποψης και παλι) ειναι οτι αν
ενας οργανισμος εχει της βιολογικες δομες που μετατρεπουν το
αντανακλαστικο του πονου στην ολη αισθηση αγχους και αγωνιας που νιωθει
ενα ζωο ή ενα παιδι  ή ενα οτιδηποτε οταν του αφαιρεται η ζωη. Αυτο το
λεω απο την νευρολογικη αποψη και με καμια μεταφυσικη διαθεση. Οι δομες
αυτες εινια κυριως μερη του φλοιου και νεοφλοιου του εγγεφαλου
διαθεσημες στα ανωτερα χορδωτα.
> Ο άνθρωπος είναι στην κορυφή της τροφικής αλυσίδας και το δείχνει.  As simple
> as that...

Το τροφικο πλεγμα δεν ειναι γραμμικο. Ολοι οι οργανισμοι ειναι
προικισμενοι απο την φυση με κατι. Ο ανθρωπος εφτιαξε κοινονιες επιδη η
εξελιξη του εδωσε αντιτακτο αντιχειρα και προσεγγεφαλο. Το οτι συναιβει
αυτο δεν ειναι σωστο η λαθος. Δοκιμαζεται τωρα και απο οτι βλεπω σε
πολλα σημεια δεν τα παμε καλα.

--
Lysimachos Zografos, MSc, BSc
Postgraduate Research Student