Dolphin massacre in Japan (Άσχετο με linux)

Lysimachos Zografos lzografos at gmail.com
Fri Feb 23 00:26:47 EET 2007

Άλκης Αργυρόπουλος wrote:

> Καλησπέρα
Ξανακαλησπερα! :)
> Σεβαστό.  Υποψιάζομαι ότι δεν ενστερνίζεσαι την προτεραιότητα που έθεσα.
> Ίσως, πρέπει να εξηγήσω το λόγο που έθεσα προτεραιότητα. Θεωρώ το bandwidth
> της λίστας πολύ μικρό για off-topic posts.  Κάτω από αυτό το πρίσμα και μόνο
> υπάρχει η ανάγκη για προτεραιοποίηση.
> (Σε ένα θεωρητικό άπειρο "bandwidth", ναι όλα έχουν θέση)

Αυτο δεν το ελαβα υποψη - αλλα νομιζω οτι πιο πολυ bw καταναλωνεται με
το να μεγαλωνει το thread.

> Για να παραφράσω, τα μαθηματικά που έχω διδαχθεί (και ξεχάσει) είναι ικανή
> αλλά όχι αναγκαία.  Και αξηγούμαι...
> Η διατροφική συνήθεια κάθε ζώου είναι γραμμένη στο dna του.  Δεν νομίζω ότι
> είναι κάτι εύκολο να αντιταχθείς σε αυτό.
>
> Στην κλασσική φόρμα λύκος-πρόβατο, αν είμασταν λύκοι λες να υπήρχαν κάποιοι
> που θα νοιάζονταν για τα πρόβατα;  Και αν υπήρχαν θα ήταν οι "ευαίσθητοι";

Παραθετω αυτο που λες παρακατω. Εχουμε μια βασικη διαφορα - την
δυνατοτητα συνειδητης επιλογης - εκ παρατηρησεως συμπεραινω οτι ειμαστε
οι μονοι.
Η χορτοφαγια εινια θεαμα επιλογης. Ο ανθρωπος δεν ειναι αθροισμα
κυτταρων. Οπως καθε συνθετο φυσικο συστημα ειναι πιο περιπλοκος απο το
συνολο των
συτατικων του.
> Αν το καταλαβαίνω καλά, δεν σε ενοχλεί η αφαίρεση της ζωής αλλά η επιθανάτια
> αγωνία και ο πόνος;
> Δηλαδή με έναν ακαριαίο θάνατο θα είμασταν politically correct να υποθέσω;
>
> Άρα το "Μη σκοτώνετε τα δελφίνια" να το κάνουμε "Σκοτώστε τα δελφίνια
> γρήγορα";

Φυσικα οχι. Το μονο που θα καταλαβαινα ειναι η αναγκη για επιβιωση. Εκει
δεν μπορω να πω κατι.
> Τι πρέπει να προστατεύσουμε;  Ποιο είναι το "υπέρτερο αγαθό";

Δεν υπαρχει αγαθο. Ο πλανητης εχει καποια ανθεκτικοτητα στην καταχρηση.
Την τραβαμε στα ακρα απο πολλες αποψεις.

> Καλύτερα από οτιδήποτε άλλο περπάτησε, κολύμβησε ή πέταξε σε αυτό τον πλανήτη.

Καλυτερο σε τι. Ο ανθρωπος εχτισε πραγματα εξω απο τα πλαισια της
βιολογιας και της εξελιξης. Αν τον βαλεις σαν γυμνο ζωο σε ενα
οικοσυστημα δεν νομιζω οτι θα τα καταφερει πολυ καλυτερα απο ενα δεντρο
ή ενα λιονταρι
> Φιλικά,
> /Άλκης

Υ.Γ. : η κουβεντα εχει προχωρησει αλλου. Εαν θελει καποιος να
συνεχισουμε στειλτε προσωπικο mail.

--
Lysimachos Zografos, MSc, BSc
Postgraduate Research Student