Σχετικά με τα υπέροχα μηνύματά σας

Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος billg at hellug.gr
Fri Feb 16 02:40:08 EET 2007

    Πρώτα από όλα να σας ευχαριστήσω όλους για το ενδιαφέρον που δείξατε
στην κατανόηση του προβλήματος και του λόγου για τον οποίο στείλατε όλα
αυτά τα μηνύματα μμε όλα αυτά τα «όμορφα λόγια», αλλά δεν πειράζει.
    Δεύτερον θα ήθελα να σας τονίσω ότι δεν επιβάλλω σε κανέναν τις
απόψεις μου, και αν αυτό ήταν το μήνυμα που σας πέρασα τότε ζητώ
συγνώμη, απλά πιστεύω ότι ο κάθε ένας από εμάς έχει την άποψή του, και
δικαιούται να γίνεται δεκτή (οι διαφωνίες είναι πάντα λογικές και
δεκτές) από τους άλλους.
    Τρίτον θέλω να ζητήσω συγνώμη για όσα είπα για τις λίστες, ύστερα
από τα μηνύματά σας, μπορώ να δεκτώ ότι οι λίστες είναι για κάποιους πιο
χρήσιμες από ότι για άλλους, αν και νομίζω ότι τα forums είναι πιο
εύκολα στη χρήση παραδέχομαι ότι μπορούν να γεμίσουν και φυσικά θέλουν
συντήρηση και προσοχή και φυσικά είναι πιο εύκολο να χτυπηθούν από ότι
οι λίστες. Αυτό δε σημαίνει ότι είναι ευάλωτα, διότι αν ήταν τόσα sites
που τα χρησιμοποιούν, απλά ΔΕΝ θα τα χρησιμοποιούσαν
    Τέλος θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη που προσέβαλλα τις λίστες και
κατ'επέκταση αυτούς που τις χρησιμοποιούν, έγινε άθελά μου.
Επιμένω όμως στην αρχική και τελική δήλωσή μου: Ο καθένας μπορεί να
χρησιμοποιεί ότι θέλει, και αν αυτό δεν επηρεάζει άμεσα άλλους ανθρώπους
τότε δεν έχουν δικαίωμα και οι άλλοι άνθρωποι να μην αφήνουν αυτό το
κάτι να υπάρχει. Πιστεύω τουλάχιστον ότι σε αυτό όλοι θα συμφωνήσουμε