Σχετικά με τα υπέροχα μηνύματά σας

Jimmy Angelakos vyruss at hellug.gr
Fri Feb 16 03:30:43 EET 2007

Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος wrote:
> Επιμένω όμως στην αρχική και τελική δήλωσή μου: Ο καθένας μπορεί να
> χρησιμοποιεί ότι θέλει, και αν αυτό δεν επηρεάζει άμεσα άλλους ανθρώπους
> τότε δεν έχουν δικαίωμα και οι άλλοι άνθρωποι να μην αφήνουν αυτό το
> κάτι να υπάρχει.

Αγαπητό ΥπερTroll του 2007, τουλάχιστον ο Zakinthinos βαριόταν να
γράφει και αναγκαζόμουν να σβήνω 2 mail την ημέρα πριν τον βάλω στο
killfile. Εσύ όμως αύξησες κατά 25% τον όγκο της λίστας μόνο με τα δικά
σου post!

Λες ότι ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιεί ό,τι θέλει. Άσε μας λοιπόν να
χρησιμοποιούμε τη mailing list αυτή χωρίς να ψάχνουμε ανάμεσα στα 15
mail από σένα (noise) που κρύβουν τα 3-4 χρήσιμα...

Welcome to my (very small) killfile!

Μήτσος