Linux-greek-users Digest, Vol 46, Issue 28

Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος billg at hellug.gr
Fri Feb 16 02:40:03 EET 2007

Δεν μπορώ να πω ότι διαφωνώ επειδή πράγματι τα forums με τον καιρό γεμίζουν, απλά είναι πιο εύχρηστα. Σε ευχαριστώ για την άποψή σου, θα την λάβω υπόψιν μου για να προσέχω στην διαχείριση του forum.

----------------
Μιας και μεγάλωσε το thread, θα πω και εγώ μια άποψη:

Νομίζω οι λίστες είναι πολύ καλύτερες, διότι μπορείς να τις οργανώσεις πολύ
καλύτερα! That is, εφόσον χρησιμοποιείς έναν καλό mailer όπως το KMail (και
το Evolution, και το Thunderbird, κτλ, κτλ). Δεν στέκει ο ισχυρισμός "θα
γεμίζουν τα εισερχόμενα" εφόσον μπορείς να φτιάξεις ένα-δύο φίλτρα και να
τακτοποιούνται τα πάντα όμορφα σε φακέλους! Καθένας μπορεί να το κάνει
αυτό...

Ακόμη κι αν χρησιμοποιεί κανείς webmail, έχω την εντύπωση οτι και το gmail
μπορεί να δημιουργήσει φίλτρα για ταξινόμηση σε υποφακέλους. Άρα το
αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

Αντίθετα με τα forums πρέπει να είσαι συνέχεια online και να τα παρακολουθείς.
Αν μάλιστα έχεις την ατυχία να συνδέεσαι με dial-up (ελέω ΟΤΕ που δε δίνει
ADSL εδώ στη μαύρη επαρχία), είναι πολύ καλύτερα να πατήσεις ένα πλήκτρο, να
γίνουν όλα download στους φακέλους τους, και μετά να τα διαβάσεις με την
ησυχία σου...

Θοδωρής