Re: Ελληνική Ομάδα Μεταφραστών του openSuSE Ανακοίνωση #2

George Iordanou george at iordanou.org
Wed Feb 14 19:42:00 EET 2007

On 14 Φεβ 2007, at 1:18 ΠΜ, Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος
Γιαννακόπουλος wrote:

[...]

> [...]
> μου, διαπίστωσα ότι παρόλο που είμαστε όλοι μια κοινότητα, κάποια μέλη
> της, επιμένουν να προσπαθούν να καταστρέψουν τα όνειρα και τις αγνές
> φιλοδοξίες των άλλων. Αυτό θα έλεγα, και φαντάζομαι ότι θα συμφωνήσετε
> είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Αν μέσα στην ίδια μας την κοινότητα/κοινωνία, οι
> άνθρωποι προσπαθούν να καταστρέψουν τα όνειρα των άλλων, λυπάμαι
> που θα
> το πω αλλά μάλλον θα πρέπει να φύγουν απο την κοινότητα,
> οικειοθελώς για
> το καλό όλων μας, εκτός και αν αποφασίσουν να αλλάξουν τρόπο σκέψης.

[....]

> [...]
> Ας το
> καταλάβουν λοιπόν οι κύριοι και κυρίες που μόνο αντικοινωνικά όντα
> χωρίς
> προσωπική ζωή θα μπορούσε κανείς να τους χαρακτηρίσει, ότι εδώ,
> εμείς οι
> ΦΙΛΟΙ του ανοικτού λογισμικού είμαστε ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ και πως ΒΟΗΘΑΜΕ ο ένας
> τον άλλο επειδή ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ σε έναν ΚΑΛΥΤΕΡΟ κόσμο, χωρίς έχθρες,
> διαχωρισμούς και αντιδικίες, σε έναν κόσμο όπου ο καθένας θα κάνει το
> καλό και το σωστό όχι επειδή πληρώνεται για αυτό, αλλά επειδή θέλει να
> κάνει τον κόσμο αυτόν ένα καλύτερο μέρος.

Χαλάρωσε. Πιες μερικές μπύρες. Μην μας βιάζεις το mailbox. Όλο αυτό
το μπουρδέλο μπορούσε να αποφευχθεί λέγοντας: "Ξεκινήσαμε μια νέα
προσπάθεια.. μπλα μπλα. Όσοι πιστοί προσέλθετε. Εισηγήσεις ευπρόσδεκτες"

Τόσο απλά.
Γιώργος