Ελληνική Ομάδα Μεταφραστών του openSuSE Ανακοίνωση #2

Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος billg at hellug.gr
Wed Feb 14 20:43:28 EET 2007

O/H George Iordanou έγραψε:
> On 14 Φεβ 2007, at 1:18 ΠΜ, Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος
> Γιαννακόπουλος wrote:
>
> [...]
>>

> [....]

> Χαλάρωσε. Πιες μερικές μπύρες. Μην μας βιάζεις το mailbox. Όλο αυτό το
> μπουρδέλο μπορούσε να αποφευχθεί λέγοντας: "Ξεκινήσαμε μια νέα
> προσπάθεια.. μπλα μπλα. Όσοι πιστοί προσέλθετε. Εισηγήσεις ευπρόσδεκτες"
>
> Τόσο απλά.
> Γιώργος
Φίλε μου δε σου βιάζω τίποτα, δεν ξέρω εσύ αν το βλέπεις έτσι και
λυπάμαι για αυτό. Όσο για την προσπάθεια, την ξεκινάμε. αν θες πέρνα να
πιεις καφέ μαζί μας :)
Ολοι δεκτοί να περάσουν και να προσθέσουν το λιθαράκι τους στον ναό της
γνώσης
Μου αρέσει πάντως πάρα πολύ το πόσοι άνθρωποι τσαντίστηκαν πια με αυτήν
την ανακοίνωση. Νομίζω ότι μια και το ρίξαμε λίγο στις παροιμίες θα
ταίριαζε πολύ το «όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται»
Λοιπόν για ξεκολλήστε λιγάκι και αν θέλετε να περάσετε από το
http://hostrag.billg.gr ( και http://www.hostrag.gr ) περάστε.
Νομίζω ότι έχουμε καλύτερα πράγματα να κάνουμε για την κοινώτητα από το
να τρωγόμαστε μεταξύ μας και να παίζουμε την γάτα με το ποντίκι. Ας
μεγαλώσουμε λιγάκι.
Καλή συνέχεια λοιπον