Λογισμικό και βιοποικιλότητα (Was: Re: ATI driver)

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Wed Feb 7 19:05:47 EET 2007

George Notaras wrote:

> Με τη διαφορά ότι στη φύση τα "forks" γίνονται με μόνο κριτήριο την
> επιβίωση/βελτίωση στις δεδομένες συνθήκες,
IMHO αυτό δεν είναι σωστό. Αν έχω καταλάβει σωστά, τα "forks" στη φύση
συμβαίνουν λίγο πολύ τυχαία: unrecoverable σφάλματα αντιγραφής στο DNA
(δεν είναι εντυπωσιακό να συναντάς μεθόδους verify-after-copy στη
φύση;), μεταλλάξεις λόγω εξωτερικών παραγόντων (ακτινοβολία, ακραίες
χημικές συνθήκες, ...) και ο ασυμμάζευτος.
>  ενώ στην ανάπτυξη λογισμικού,
> εκτός από την ανάπτυξη καλύτερου λογισμικού, υπεισέρχονται και
> παράγοντες όπως αρρωστημένα Εγώ, αδιαλλαξία και πολλά άλλα αρνητικά, που
> οδηγούν σε forks, τα οποία είναι απλά παραπλήσιο λογισμικό, χωρίς κανένα
> ουσιαστικό κέρδος συνολικά από την όλη διαδικασία.

Τα λίγο-πολύ τυχαία "forks" στη φύση μπορεί να είναι από ευεργετικά έως
θανάσιμα. Χάρη στο νόμο της επιβίωσης του "καταλληλότερου" (διάβαζε:
καλύτερα προσαρμοσμένου) δεν έχουμε πήξει στα τέρατα ακόμα. Νομίζω ότι η
αρχική παρομοίωση ήταν επιτυχημένη. Ακόμα περισσότερο, νομίζω ότι ο κ.
R. Dawkins θα επικροτούσε.

Α.