ATI driver

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Feb 7 16:40:56 EET 2007

On Tue, 2007-02-06 at 18:56 +0200, Θοδωρής Λύτρας wrote:

> Άλλωστε είναι κάτι καλό αν το δείς από μια "δαρβινιστική" σκοπιά: η αύξηση της
> γενετικής ποικιλότητας (=forks, κτλ) διευρύνει το πεδίο δράσης της φυσικής
> επιλογής (=επικρατεί το καλύτερο ανάμεσα από πολλά). 8-)

Με τη διαφορά ότι στη φύση τα "forks" γίνονται με μόνο κριτήριο την
επιβίωση/βελτίωση στις δεδομένες συνθήκες, ενώ στην ανάπτυξη λογισμικού,
εκτός από την ανάπτυξη καλύτερου λογισμικού, υπεισέρχονται και
παράγοντες όπως αρρωστημένα Εγώ, αδιαλλαξία και πολλά άλλα αρνητικά, που
οδηγούν σε forks, τα οποία είναι απλά παραπλήσιο λογισμικό, χωρίς κανένα
ουσιαστικό κέρδος συνολικά από την όλη διαδικασία.