Απ: Mandriva Metisse

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Thu Feb 1 01:35:11 EET 2007

When the date was Thursday 01 February 2007 01:06, Alexandros Kosiaris
wrote:

[...]

> Βγαίνοντας τελείως Off-topic πια, νομίζεις πραγματικά ότι ο κόσμος
> νοιάζεται για την ιδέα της ελευθερίας και δη στο λογισμικό τόσο πολύ πια;
> Προσωπικώς βλέπω κάθε μέρα ανθρώπους που όχι μόνο δεν κυνηγάν την
> ελευθερία τους αλλά προτιμούν να βάζουν μόνοι τους αλυσίδες στα πόδια
> τους και θηλιές στο λαιμό τους. Και δεν αναφέρομαι ειδικά στο λογισμικό
> αυτή την στιγμή. Μιλάω γενικώς. Καθημερινά ο κόσμος μου δίνει την
> εντύπωση ότι προτιμά να σκλαβώνεται μόνος του. Και επειδή ακριβώς νομίζει
> ( ή όντως είναι ) οτι είναι δική του επιλογή δεν το θεωρεί σκλαβιά.

google://Barry Schwartz less is more

Μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση στο θέμα που θέτεις, αν και άσχετη με το Linux.
(συνιστώ κυρίως το podcast από το IT Conversations)

> Τέλος πάντων εάν θέλετε ο κόσμος να γεμίσει linux users είναι εύκολο.
> Μαζέψτε μερικά δις $ , πάρτε μία διανομή(όποια θέλετε εσείς) και κλείστε
> συμφωνίες με κάθε μικρό η μεγάλο κατάστημα να την βάζει by default στα
> μηχανήματά του. Οτι δηλαδή έκανε και η Microsoft. Μερικές δικαστικές
> διαμάχες και μερικά δεκάδες δις $ μετά το 90% των χρηστών θα έχει την
> διανομή που επιλέξατε στην αρχή.

Όχι, δεν θέλουμε: το Linux δεν είναι πανάκεια και επιπλέον μας αρέσει η
ποικιλομορφία. Αρκούμαστε λοιπόν και μόνο με τη συντριπτική πλειοψηφία...

--
 Michael Iatrou