Απ: Mandriva Metisse

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Thu Feb 1 11:54:02 EET 2007

Michael Iatrou wrote:
> When the date was Thursday 01 February 2007 01:06, Alexandros Kosiaris
> wrote:
>
> [...]
>
> google://Barry Schwartz less is more
>
> Μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση στο θέμα που θέτεις, αν και άσχετη με το Linux.
> (συνιστώ κυρίως το podcast από το IT Conversations)

> Όχι, δεν θέλουμε: το Linux δεν είναι πανάκεια και επιπλέον μας αρέσει η
> ποικιλομορφία.

Ευτυχώς συμφωνούμε ...

Αρκούμαστε λοιπόν και μόνο με τη συντριπτική πλειοψηφία...

Μπα... μου κάνει και η απλή πλειοψηφία. Δεν χρειάζομαι συντριπτική. Ούτε καν
πλειοψηφία δεν χρειάζομαι τώρα που το σκέφτομαι. :-)

--
Alexandros Kosiaris     Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074