problem boot after update

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Tue Dec 11 19:50:58 EET 2007

on 12/10/2007 01:53 PM giorgos wrote the following:
> Μετά από update που ήθελα να κάνω στο gentoo, εκτελώντας την εντολή:
> emerge --update --deep world
>
> Φυσικά το update δεν ολοκληρώθηκε ποτέ κ διακόπη, δεν ξέρω για ποιον
> λόγο. Ύστερα το σύστημα άρχισε να συμπεριφέρεται περίεργα με αποτέλεσμα
> στο επόμενο boot να μην μπορεί να ξεκινήσει το pc βλέποντας στην οθόνη
> τα παρακάτω:
>
> /bin/bash: error while loading shared libraries: libncurses.so.5: cannot
> open sh ared object file: No such file or directory
> INIT:entering runlevel: 3
>
> This is (none).unknown_domain (Linux i686 2.6.22-gentoo-r8)
> [...]
Μάλλον όπως είπε και ο a. papadop θα πρέπει να bootάρεις με το CD του
gentoo, να ενεργοποιήσεις το δίκτυο, σύφωνα με τα πρώτα βήματα
εγκατάστασης (του handbook), να κάνεις mount το παλιό partition, chroot
σε αυτό και εκεί με emerge -e system ίσως επανέλθει, αλλά τίποτε δεν σου
το εγγυάται...
Follow the manual...and Good luck :-)