eManager

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Mon Dec 10 14:50:05 EET 2007

Den einai h prwth fora, alla as ypo8esoume oti htan.

Fainetai oti to mail filtering software pou xrhsimopoieite, eite pasxei apo sobara problhmata, eite einai ry8mismeno la8os.

To parakatw mou hr8e ws apanthsh se kapoio mail pou esteila se kapoia mailing list.

Apari8mw problhmata me to sygkekrimeno mail :

1) Eidopoiei ton *apostolea* enos mynhmatos oti parabiase kapoio kanona (Rule/Policy: Profanity) mias eswterikhs politikhs ths compupress, pou o idios *den gnwrizei*. Eidika sthn periptwsh poy to arxiko mail apey8ynotan se kapoia mailing list, to reply einai plhroforiaka pantelws axrhsto.

2) Akoma kai sthn periptwsh poy - ypo8etika - to 1) htan xrhsimo, den yparxei poy8ena kammia anafora gia to *POIO* apestalmeno mynhma prokalese to violation.

3) Den xrhsimopoiei fully-qualified diey8ynseis taxydromeiou, me apotelesma aytes na ginontai qualify apo ton plhsiestero MX receiver. To apotelesma einai tragiko. Sthn prokeimenh periptwsh, sto From: kai sto Sender: briskontai anyparktes diey8ynseis, pou malista den exoun kammia apolytws sxesh me ton pragmatiko apostolea tou mail.

4) Apostellei aberta-kouberta to notification, mallon opou brei. Sthn prokeimenh periptwsh, KAI stis submission diey8ynseis twn listwn taxydromeiou.