problem boot after update

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Tue Dec 11 01:19:17 EET 2007

DISCLAIMER: Δε ξέρω τίποτα από Gentoo, άρα δε μπορώ να βοηθήσω ουσιαστικά.
Απλά παραθέτω παρατηρήσεις, guesstimates κτλ, αφού δε μας δίνεις στοιχεία για
να καταλάβουμε τι έγινε.

On Monday 10 December 2007 13:53, giorgos wrote:
> Μετά από update που ήθελα να κάνω στο gentoo, εκτελώντας την εντολή:
> emerge --update --deep world
>
> Φυσικά το update δεν ολοκληρώθηκε ποτέ κ διακόπη, δεν ξέρω για ποιον
> λόγο.

Εεεε, την επόμενη φορά είναι πολύ σημαντικό να μάθεις για ποιο λόγο διεκόπη
ένα emerge world!

> Ύστερα το σύστημα άρχισε να συμπεριφέρεται περίεργα με αποτέλεσμα
> στο επόμενο boot να μην μπορεί να ξεκινήσει το pc βλέποντας στην οθόνη
> τα παρακάτω:

Όταν το σύστημα συμπεριφέρεται περίεργα μετά από interrupted update των
πάντων, δεν κάνουμε ΠΟΤΕ boot. Επειδή...

> /bin/bash: error while loading shared libraries: libncurses.so.5: cannot
> open sh ared object file: No such file or directory

...το σύστημα ίσως να μη μπορεί να εκτελέσει καν τα βασικά scripts του, λόγω
πιθανώς μισοεγκατεστημένων βιβλιοθηκών, με αποτέλεσμα...

> INIT:entering runlevel: 3
>
> This is (none).unknown_domain (Linux i686 2.6.22-gentoo-r8)
> (none)login:_

...να σε πετάει σε ένα shell και βασικά να σου λέει "τώρα φτιάξε με εσύ, εγώ
δε ξέρω ούτε πώς με λένε"

Να υποθέσω πως δεν έχεις networking σε αυτό το σημείο. Άρα δε μπορείς να
ξανατρέξεις το emerge, ή κάποιο emerge fix ή κατιτίς νοηματικά παρόμοιο. Θα
έλεγα ότι η μόνη λύση είναι το bootable CD, η αντιγραφή όλων των αρχείων σου
από το σύστημα σε κάποιο άλλο USB stick/δίσκο/partition και η
επανεγκατάσταση.

Ελπίζω κάποιος σχετικότερος με το Gentoo να με διαψεύσει.

-Α