problem boot after update

giorgos gaggelis at cs.teiath.gr
Mon Dec 10 13:53:55 EET 2007

Μετά από update που ήθελα να κάνω στο gentoo, εκτελώντας την εντολή:
emerge --update --deep world

Φυσικά το update δεν ολοκληρώθηκε ποτέ κ διακόπη, δεν ξέρω για ποιον
λόγο. Ύστερα το σύστημα άρχισε να συμπεριφέρεται περίεργα με αποτέλεσμα
στο επόμενο boot να μην μπορεί να ξεκινήσει το pc βλέποντας στην οθόνη
τα παρακάτω:

/bin/bash: error while loading shared libraries: libncurses.so.5: cannot
open sh ared object file: No such file or directory
INIT:entering runlevel: 3

This is (none).unknown_domain (Linux i686 2.6.22-gentoo-r8)
(none)login:_

Παιδιά έχω απελπιστεί, δεν μου έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο με αποτέλεσμα
να μην ξέρω τι να κάνω, η βοήθεια σας αναγκαία.
Παρακαλώ πολύ όποιος μπορεί να βοηθήσει γιατί είναι πολύ σημαντικό όπως
καταλαβαίνετε....