ARXEIO ERT STO DIADIKTYO (Δεν υποστηρίζονται λειτουργικά συστήματα Linux)

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Dec 14 05:35:57 EET 2007

On Mon, 2007-12-10 at 17:14 +0200, George Notaras wrote:

> [...]
>
> Το να πληρώνεις σε κάποιον το ποσό Α για να κάνει μια δουλειά, είναι
> λογικό.
> Το να πληρώνεις σε κάποιον το ίδιο ποσό Α για να κάνει την ίδια δουλειά,
> αλλά ταυτόχρονα να χρειάζεται συμβουλές για τόσο θεμελιώδη ζητήματα,
> όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η επιλογή του video format, το
> θεωρώ τουλάχιστον παράλογο.
>
> Συγχαρητήρια για το περιεχόμενο της επιστολής, αλλά προσωπικά, ως άλλος
> ένας που πληρώνει την ΕΡΤ, δεν θα στείλω μήνυμα διαμαρτυρίας.

> [...]

... και, εν πάση περιπτώσει, να ξεκαθαρίσω ότι δεν βλέπω μόνο τα
αρνητικά. Θεωρώ την προσπάθεια πάρα πολύ αξιόλογη, απλά με ξένισε λίγο η
αποκλειστική διάθεση του υλικού σε windows media και πολύ περισσότερο ο
παντελής αποκλεισμός των υπόλοιπων λειτουργικών εκτός MS Windows και
MacOS με εκέινο το άχαρο και 100% λανθασμένο μήνυμα.