compressed volumes στο linux

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Thu Dec 6 01:19:19 EET 2007

When the date was Wednesday 05 December 2007 06:07, Alexandros Kosiaris
wrote:

> Οταν λέμε δεν είναι τόσο καλό τι ακριβώς είχες στο μυαλό σου; Γιατί
> δυστυχώς η αλήθεια είναι ότι έχουν υπάρξει άπειρες μπούρδες και
> υπερβολές που έχω κατά καιρούς ακούσει.

Αυτό ακριβώς είχα κατά νου: ότι γίνεται φασαρία λες και το ZFS είναι η
καλύτερη εφεύρεση μετά το sliced bread, ενώ στη πραγματικότητα, ως επι το
πλείστον, προσφέρει functionality που είναι διαθέσιμο στο Linux εδώ και
χρόνια (ως ανεξάρτητα layers).

> Αλλά αυτά που λέει ότι τα κάνει
> τα κάνει καλά + οτι δεν τα κάνει κανένα άλλο(ανοικτό πάντα.[...]

Αν ήταν πραγματικά ανοιχτό θα μπορούσε να μπει στον linux kernel, αλλά δεν
μπορεί. Θα μπορούσε να ενσωματωθεί στο FreeBSD χωρίς workarounds[0], αλλά
δεν μπορεί. Γενικά, η ιδέα που έχει η Sun για το "ανοιχτό", είναι ίδια με
αυτή της Microsoft.

[0] Αλήθεια, αυτό το "πράγμα" που ονομάζουν ZFS implementation στο FreeBSD
πώς πάει από performance;

--
 Michael Iatrou