Mixed Debian

Nikos Kouvaris nkoub at chem.demokritos.gr
Wed Dec 5 12:13:26 EET 2007

Καλημέρα στη λίστα.

Θέλω να κανω μια ερώτηση σχετικα με τις mixed διανομες.
Στον φορητο μου είχα Debien/lenny

Για να κατεβάσω το QtiPlot άλλαξα τα repositories προσθέτοντας αυτα που μου
προτείνονταν στη σελίδα του QtiPlot.
Μετα απο αυτό έκανα $ apt-get install upgrade.
Δεν ξέρω γιατι (ειμαι αρχαριος) αλλα μετά την εντολή το upgrade άλλαξε η
διανομή !!

Τώρα ο υπολογιστής μου έχει Debian lenny/sid.

Υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε αυτή την κατάσταση?
Πάντως όλα τα προγράμματα που χρεισιμοποιώ λειτουργούν κανονικά.

Το μόνο που φοβάμαι είναι ότι μου προτείνει να κατεβάσω καινούργιο
linux-core και νεους οδηγούς για την κάρτα γραφικών.

Βασικά θέλω να ρωτήσω αν στα repositories πρέπει να κρατησω τις πηγες και
απο την lenny και απο τη sid έκδοση ή μονο απο τη μια.
Και αν ειναι μονο απο τη μια ποια θε πρεπει να είναι αυτή.

Νίκος