Mixed Debian

Giorgos Michalogiorgakis giorgis.m at gmail.com
Wed Dec 5 12:37:39 EET 2007

> Καλημέρα στη λίστα.

Καλημέρα,

> Θέλω να κανω μια ερώτηση σχετικα με τις mixed διανομες.
> Στον φορητο μου είχα Debien/lenny
>
> Για να κατεβάσω το QtiPlot άλλαξα τα repositories προσθέτοντας αυτα που μου
> προτείνονταν στη σελίδα του QtiPlot.
> Μετα απο αυτό έκανα $ apt-get install upgrade.
> Δεν ξέρω γιατι (ειμαι αρχαριος) αλλα μετά την εντολή το upgrade άλλαξε η
> διανομή !!
>
> Τώρα ο υπολογιστής μου έχει Debian lenny/sid.
>
> Υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε αυτή την κατάσταση?
> Πάντως όλα τα προγράμματα που χρεισιμοποιώ λειτουργούν κανονικά.

Δεν υπάρχει απαραίτητα πρόβλημα.  Ένας σύνηθης λόγος που κάποιος
μπορεί να θέλει ένα mixed testing/unstable σύστημα είναι ότι θέλεις
κάποια προγράμματα/features που δεν υπάρχουν στο testing αλλά υπάρχουν
στο unstable.  Ένας (λάθος) τρόπος να κάνεις το mixing είναι να έχεις
στο /etc/apt/sources.list και τις δύο διανομές και να κάνεις comment
in/out ανάλογα με το τι θες να βάλεις. Ένας σωστός τρόπος είναι με το
να ρυθμίσεις το απτ να έχει κάποιο default-Release + να ρυθμίσεις το
/etc/apt/preferences για pinning.  Συνοπτικa αυτά περιγράφονται εδώ

http://forums.debian.net/viewtopic.php?t=15612
http://www.debian.org/doc/manuals/apt-howto/ch-apt-get.en.html#s-default-version
http://debian-book-bg.openfmi.net/queue/apt-pinning.html

> Το μόνο που φοβάμαι είναι ότι μου προτείνει να κατεβάσω καινούργιο
> linux-core και νεους οδηγούς για την κάρτα γραφικών.
>
> Βασικά θέλω να ρωτήσω αν στα repositories πρέπει να κρατησω τις πηγες και
> απο την lenny και απο τη sid έκδοση ή μονο απο τη μια.
> Και αν ειναι μονο απο τη μια ποια θε πρεπει να είναι αυτή.

Μπορείς να το κάνεις όπως περιγράφεται στους συνδέσμους.  Το debian
unstable πάντως δεν είναι τόσο unstable αν μπορείς να ζήσεις με κάποια
περιστασιακά προβλήματα dependencies και νομίζω ότι είναι πιο εύκολο
να συντηρηθεί από ένα mixed system. (Η τουλαχιστον εγώ δεν τα κατάφερα
να συντηρήσω το mixed). Αν αποφασίσεις να πάς σε unstable κοίτα και το
faq.

http://wooledge.org/~greg/sidfaq.html

 Από την άλλη στο mixed system θα μάθεις αρκετές λεπτομέρειες για το apt.

> Νίκος

--Γιώργος