Re: ανεξήγητο πρόβλημα σε ένα απλό http GET !!!

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Wed Dec 5 11:22:56 EET 2007

On 12/5/07, Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr> wrote:

> Einai pi8anotata asxeto, alla dokimase na meiwseis *ligaki* to MTU.
> Polloi kataskeyastes "routers" exoun ma8ei TCP/IP se wdeio.

τι πρότεινε κι ο Κεραμίδας και το δοκίμασα χωρίς αποτέλεσμα

> Epishs, stelne *proper* tcpdump traces. Ena trace pou na douleyei, ki
> ena pou na exei problhma.

όταν δεν είμαι απολύτως σίγουρος ότι τέτοια δεδομένα είναι απαραίτητα
τότε πάντα στέλνω αρχικά κάτι αποσπασματικό και σύντομο (για να μην
πνίξω την λίστα με raw data παρά μόνο όταν είναι αναγκαίο)

> ...?). To option -X de xreiazetai, spaniws tetoia problhmata aforoun sto
> payload twn datagrams.

στην προκειμένη περίπτωση ήθελα το -X για να δω και να αντιγράψω
*ακριβώς* τα HTTP requests που έστελνε η wget. Μετά επισύναψα το
payload για να παρατηρήσετε και σεις το αναπάντεχο αποτέλεσμα του να
δίνεις τα http requests με το χέρι (=telnet) και να παίρνεις response
ενώ όταν τα δίνει η wget να μην επιστρέφει τίποτα (προσωπικά αν μου το
έλεγε κάποιος θα πίστευα ότι απλά έχει μπερδευτεί και στην πράξη δίνει
κάτι ελάχιστα διαφορετικό από ότι η wget)!