xmms and mp3 tags

Stavros Giannouris stavrosg at hellug.gr
Tue Aug 7 17:35:41 EEST 2007

On Mon, 6 Aug 2007 10:51:35 +0300
Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> Το beep-media-player και το bmpx δεν τα έχω δοκιμάσει.  Ίσως είναι πιο
Για να ξεκαθαρίσουμε λίγο την κατάσταση:

Υπάρχει το XMMS. Λιτό και απέριττο, σε GTK+ 1.2.x
Το beep-media-player είναι ένα fork του XMMS με το UI επανασχεδιασμένο σε GTK 2.x
Το audacious είναι το bmp με άλλο όνομα, όταν οι developers του το παράτησαν στα
τέλη του 2005 για να ξεκινήσουν με το BMPx από την αρχή.

> λιτά κι απέριττα από το amarok, αλλά έχω ακούσει κραυγές φρίκης από
> χρήστες τους και μου θύμισαν τα καντήλια που κατεβουν οι vim users όταν

Οι κραυγές θα ήταν μάλλον για το bmpx; Μακριά από αυτό! Είναι γεμάτο bugs που
οι developers δεν ενδιαφέρονται να διερευνήσουν, το UI αλλάζει σε κάθε minor
revision, το ίδιο και το format της DB του, με συνέπεια να είναι μονίμως κάτι
που δεν δουλεύει όπως θα έπρεπε (αν δουλεύει καθόλου).

Από το audacious δεν είχα παράπονο, αλλά ήθελα music library και γι'αυτό
δεν το χρησιμοποιώ.

> ανακαλύπτουν ότι σε command mode τα Ελληνικά είναι όλα ισοδύναμα με
> 'beep' (ναι, το λογοπαίγνιο και η κακία για το vim είναι εσκεμμένα :P)

Σε emacs παίζουν δηλαδή; Αν ναι, μόλις είπες έναν καλό λόγο για να το
εγκαταστήσω[+]...

--
Stavros Giannouris <stavrosg at hellug.gr>

[+] Αυτό μου κάνει κάτι σε "famous last words" βέβαια αλλά ας το παραβλέψουμε