xmms and mp3 tags

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Aug 6 10:51:35 EEST 2007

On 2007-08-06 10:43, Harris Kosmidhs <hkosmidi at laboratorium.gr> wrote:

> Wow! Έχεις τόσο spare RAM ;;

*ding* plz cc me 2 in repliez, k thx *ding* :P

> <kidding>
> Θα μου πεις εδώ χρησιμοποιείς emacs...
> </kidding>

Χαχα, πετυχημένο :-)

> Πολύ καλό το amarok. Αλλά τρώει RAM. Προτιμώ beep-media-player (νομίζω
> είναι το xmms2).

Το beep-media-player και το bmpx δεν τα έχω δοκιμάσει.  Ίσως είναι πιο
λιτά κι απέριττα από το amarok, αλλά έχω ακούσει κραυγές φρίκης από
χρήστες τους και μου θύμισαν τα καντήλια που κατεβουν οι vim users όταν
ανακαλύπτουν ότι σε command mode τα Ελληνικά είναι όλα ισοδύναμα με
'beep' (ναι, το λογοπαίγνιο και η κακία για το vim είναι εσκεμμένα :P)