xmms and mp3 tags

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Aug 6 17:52:37 EEST 2007

On 2007-08-07 17:35, Stavros Giannouris <stavrosg at hellug.gr> wrote:

> Σε emacs παίζουν δηλαδή; Αν ναι, μόλις είπες έναν καλό λόγο για να το
> εγκαταστήσω[+]...
>
> [+] Αυτό μου κάνει κάτι σε "famous last words" βέβαια αλλά ας το παραβλέψουμε

Και σε Emacs[1] και σε vim[2] παίζει, εδώ και χρόνια... μην ψαρώνεις :-)

[1] http://howto.hellug.gr/howto/pub/html/Hellenic-HOWTO-4.html#emacs
[2] http://howto.hellug.gr/howto/pub/html/Hellenic-HOWTO-4.html#vi

Οι δύο πιο δημοφιλείς editors στο UNIX, δεν είναι τυχαίο που είναι τόσο
δημοφιλείς.  Πέρα από τις κλασικές πλάκες που κάνουμε όταν έχουμε όρεξη
να «πλακωθούμε επειδή βαριόμαστε πολύ σήμερα», είναι σημαντικό να λέμε
ότι και οι δύο editors έχουν εκατοντάδες καλοσχεδιασμένα features και
έχουν λύσει προ πολλού άπειρα «προβλήματα» επεξεργασίας απλού κειμένου.

Εγώ προσωπικά προτιμώ το Emacs, αλλά και το vim δε με χαλάει καθόλου!