RAID

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Apr 19 15:40:40 EEST 2007

On 4/19/07, Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:
> Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.  Δυο ερωτησούλες ακόμα:
>
> Αν θελήσω να αυξήσω τη χωρητικότητα ενός RAID 5 array [...]
> Να βάλω LVM πάνω στο RAID, ή δεν είναι καλό;

για δες εδώ: http://tldp.org/HOWTO/Software-RAID-HOWTO-11.html#ss11.2
(μάλλον καλό θα ήταν να διαβάσεις όλο το howto μιας και ερευνάς το sw raid)

> Επίσης, αυτό το filesystem θα γίνει μεγάλο, θα φτάσει του χρόνου ή του
> παραχρόνου το 1 TB ή και παραπάνω.  Βαστάει το ext3;  Ή να βάλω
> καλύτερα xfs;

από όσα θημάμαι το ανώτατο όριο είναι 4 TB (ψάξε για ext3fs faq για σιγουριά)

μήπως να χωρίσεις το full από το incremental σε δύο ξεχωριστά
filesystems για να μειώσεις τις απαιτήσεις?

για το xfs δεν ξέρω τίποτα.

____

Από περιέργεια έκανα googling για:
    xfs ext3 (2tb OR 3tb OR 4tb)
και βρήκα διάφορα ωραία πράγματα. Δες αυτό που θα σε ηρεμήσει:

"""
I'm running 2.1TB and 3TB filesystems on ext3 here. [...] it's been
solidly reliable. The 2.1 has been running since May 2004 with a
reasonable workload. The 3TB is only 4 weeks old, but has been beaten
pretty hard during burn-in testing.[...] Both filesystems have been
filled to capacity during testing and real use. I unmount them and
e2fsck -f them weekly just for a laugh also. Never a hitch.
"""
   --- linux-kernel mailing list