laptop

Haris Alatas haris at crack.gr
Tue Apr 10 21:36:38 EEST 2007

george fragos wrote:
>   Διαθέτω έως και 1000 Ευρώ...  Ποιόν φορητό υπολογιστή να πάρω αν
> θέλω να του βάλω Ubuntu/Debian;

Δεν νομίζω ότι είναι σωστό να κρίνεις ποιο θα πάρεις σύμφωνα με το αν
δουλεύει η τάδε διανομή στην συγκεκριμένη της έκδοση η όχι.
Στο φορητό μου Toshiba με Centrino το fedora 5 δούλεψε out of the box
και με την υποστήριξη του Wireless (ipw2200) ενώ στο fedora Core 6 δεν
δούλεψε και ήθελε κάποιες παραμετροποιήσεις.
Εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις ένα μηχανάκι το οποίο θα έχει αρκετά
χρόνια εγγύηση, ποιότητα κατασκευής, θα είναι !!! ελαφρύ !!!, θα έχει
μικρό τροφοδοτικό, να κρατάει αρκετά η μπαταρία, να έχει καλό service,
να σου είναι οπτικά ευχάριστο και φυσικά να το αντέχει η τσέπη σου!
Όσο αναφορά στην ποιότητα κατασκευής θα πρέπει το φορητό να μην
ζεσταίνεται, υπάρχουν περιπτώσεις (Acer) όπου δεν μπορούσε ο χρήστης να
πατήσει τα πλήκτρα γιατί καίγονταν τα δάκτυλά του, αλλά και να το
νιώθεις στοιβαρό σε γενικές γραμμές, να μην σου δίνει την εντύπωση ότι
θα σου μείνει στα χέρια. Σας την σπάει ο υπόκοφος θόρυβος που κάνει το
πληκτρολόγιο των περισσοτέρων φθηνών μοντέλων όταν πατάς ένα νευρικά
πλήκτρο; Εμένα μου την σπάει αφάνταστα! Κοίταξε το οπωσδήποτε.
Από όλα αυτά που σου έγραψα μόνο οι Toshiba, IBM και σε μερικά μοντέλα
της η HP τα ικανοποιούν. Επίσης ακόμη και στην ίδια εταιρία π.χ.
Toshiba, τα μοντέλα Tecra(ακριβά - επαγγελματικά μοντέλα) με τα φθηνά
Sattelite έχουν τερράστιες διαφορές στην ποιότητα κατασκευής.

Φιλικά,
Χάρης