laptop

I. Soumpasis nono.231 at gmail.com
Tue Apr 10 19:25:36 EEST 2007

Στις 10/4/2007, george fragos <fragos.george at gmail.com> έγραψε:

>   Διαθέτω έως και 1000 Ευρώ...  Ποιόν φορητό υπολογιστή να πάρω αν
> θέλω να του βάλω Ubuntu/Debian;

Είχαμε πάρει ένα HP dv4000 για την κοπελιά μου και ένα κάρο προβλήματα με το
6in1 card reader. Εγώ πάντως είχα πάρει ένα TURBO-X του πλαισίου και είμαι
100% ευχαριστημένος μέχρι στιγμής (όλα σχεδόν είναι Intel πάνω του και η
κάρτα γραφικών) και πάιζει όλες τις διανομές (δοκιμάζω διάφορα live cd) και
τα ubuntu που έχω εγκαταστήσει out of the box. (Είναι φθηνό μηχανημα με
Centrino και δεν το είχα πάρει πάνω από 1000 euo πριν 1,5 χρόνο). Όσον αφορά
τις κάρτες NVIDIA μου έχουν σπάσει τα νεύρα, μιας και έχω στο σταθερό μου
και κάθε φορά που αλλάζει πυρήνας πρέπει να εγκαθιστώ τον driver.

Ηλίας