laptop

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Apr 10 22:21:33 EEST 2007

On 2007-04-10 21:36, Haris Alatas <haris at crack.gr> wrote:
> Εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις ένα μηχανάκι το οποίο θα έχει αρκετά
> χρόνια εγγύηση, ποιότητα κατασκευής, θα είναι !!! ελαφρύ !!!, θα έχει
> μικρό τροφοδοτικό, να κρατάει αρκετά η μπαταρία, να έχει καλό service,
> να σου είναι οπτικά ευχάριστο και φυσικά να το αντέχει η τσέπη σου!

Με ιδιαίτερη έμφαση, bold, underlined και blinking, στο *ΕΛΑΦΡΥ*.

Ο Βασίλης Βασαΐτης μου είχε τονίσει πολύ την σημασία του βάρους πριν
πάρω το πρώτο φορητό μου.  Δεν τον άκουσα στην αρχή.  Μετά από λίγους
μήνες κουβαλήματος των 3.5 Kg + βάρος τσάντας εκτίμησα διαφορετικά
αυτά που μου είχε πει.

> Από όλα αυτά που σου έγραψα μόνο οι Toshiba, IBM και σε μερικά μοντέλα
> της η HP τα ικανοποιούν. Επίσης ακόμη και στην ίδια εταιρία π.χ.
> Toshiba, τα μοντέλα Tecra(ακριβά - επαγγελματικά μοντέλα) με τα φθηνά
> Sattelite έχουν τερράστιες διαφορές στην ποιότητα κατασκευής.

Ένα Toshiba Satellite έχω εγώ τώρα.  Το μόνο Tecra που ίσως θα ήταν
σχετικά ελαφρύ για να το αντέχω είναι το "Toshiba Tecra M5-384 C2-D 2.16
GHz/512 MB/14.1"/100GB"[1], αλλά δεν ξέρω και πάλι αν τα 2.53 Kg θα ήταν
ανεκτό βάρος για μένα πια.

[1] http://www.play247.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=4&manufacturers_id=76&products_id=4241

Το βάρος του "Toshiba Satellite Pro U200" που έχω τώρα (1.8 Kg) είναι
πολύ πιο άνετο :)