laptop

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Tue Apr 10 16:02:55 EEST 2007

On 4/10/07, Θοδωρής Λύτρας <aspirin at myrealbox.com> wrote:
> [...]
> πρόκειται να βγάλεις άκρη με το service τους.

> Σωστό. Από την άλλη δε ξέρω πόσο καλά θα μπορεί να τρέξει compiz ή beryl,
> τουλάχιστον στο μέλλον. Το δικό μου (intel GMA900) σε openSUSE 10.2 με
> Xgl/Compiz δυσκολευόταν, ενώ με AIGLX ή με Beryl σερνόταν. Αντίθετα (δε ξέρω
> γιατί) σε Mandriva One 2007 με AIGLX/Compiz πέταγε. Αν θες 3D στο desktop,
> πάρε κάτι με nVidia, όποιο chip κι αν είναι. Στο παλιό μου σταθερό με μια
> GeForce 4MX το compiz έβγαζε μάτια.
>
> Στις Τρίτη 10 Απρίλιος 2007 11:09, ο/η Vaggelis Tripolitakis έγραψε:
>
> Αυτό δεν κοστίζει αρκετά πάνω από 1000 Ευρώ?

τα tecra ξεκινάνε από τα 1000€

φυσικά σε εξοπλισμό είναι πολύ κατώτερα από τα αντίστοιχα home μοντέλα
ακόμα και της ίδιας της Toshiba... πόσο μάλλον της Acer :-)

http://www.axd.gr/product_info.php?products_id=4917 (999€)

> [...]
> αναλυτικές hardware προδιαγραφές του κάθε μοντέλου, ώστε να μπορείς να το
> ψάξεις ανά εξάρτημα στο internet. Δώσε έμφαση στο wireless, στο modem (αν
> βέβαια θα το χρειαστείς) και στο acpi (power management).
>
> Σε γενικές γραμμές πάντως δεν θα συναντήσεις πρόβλημα, πλέον η μεγάλη
> πλειοψηφία των φορητών δουλεύει μια χαρά με το linux.
>
> Καλό shopping!
>
> Θοδωρής
>
> --
> "Beauty is transitory"
> "Beauty survives"
>         - Mr. Spock & Capt. Kirk, "That which survives", stardate unknown

Τριπολιτάκης Ευάγγελος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,
ΜΔΕ, Υποψήφιος Διδάκτορας Πολυτεχνείου Κρήτης

ΒΙΟ.ΠΑ. Χανίων
Κτίριο 2.01
Τηλέφωνο/Fax : 2821089588
Κινητό: 6944848656