laptop

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Tue Apr 10 14:59:10 EEST 2007

on 04/10/2007 10:13 AM george fragos wrote the following:
>   Διαθέτω έως και 1000 Ευρώ...  Ποιόν φορητό υπολογιστή να πάρω αν
> θέλω να του βάλω Ubuntu/Debian;
Ρίξε μια ματιά και εδώ για σύγκριση (και μην ξεχάσεις να προσθέσεις και
επέκταση εγγύησης)

http://www.e-shop.gr/PER_pc_config_laptop.phtml

Απ' ότι ξέρω τα Innovator laptops με το 945 chipset είναι τα αντίστοιχα
MSI laptops.
(Επίσης, δεν ξέρω, αλλά φαντάζομαι, ότι πολλές από τις optional επιλογές
θα υπάρχουν ενσωματωμένες στο motherboard, οπότε και δεν θα χρειάζονται
σαν επιπλέον, αλλά μάλλον θα πρέπει να το ρωτήσεις... τ/φ)