laptop

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Tue Apr 10 15:07:53 EEST 2007

On 4/10/07, Thanasis <thanasis at asyr.hopto.org> wrote:
> Ρίξε μια ματιά και εδώ για σύγκριση (και μην ξεχάσεις να προσθέσεις και
> επέκταση εγγύησης)
>
> http://www.e-shop.gr/PER_pc_config_laptop.phtml
>
> Απ' ότι ξέρω τα Innovator laptops με το 945 chipset είναι τα αντίστοιχα
> MSI laptops.
> (Επίσης, δεν ξέρω, αλλά φαντάζομαι, ότι πολλές από τις optional επιλογές
> θα υπάρχουν ενσωματωμένες στο motherboard, οπότε και δεν θα χρειάζονται
> σαν επιπλέον, αλλά μάλλον θα πρέπει να το ρωτήσεις... τ/φ)
>

> --

σε customer support και θέματα εγγύησης η toshiba είναι άψογη (έχω ένα
satellite) και ειδικά στη σειρά Tecra όπου εάν σου χαλάσει στον 1ο
χρόνο στο αντικαθιστούν..

τα φτηνά laptop έχουν συνήθως ένα χρόνο εγγύησης ο οποίος μπορεί να
δεχθεί άλλες δύο ετήσιες ανανεώσεις σε αντίθεση με τα ακριβά τα οποία
ξεκινάνε από τα 3 + 2 =5.

--
Τριπολιτάκης Ευάγγελος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,
ΜΔΕ, Υποψήφιος Διδάκτορας Πολυτεχνείου Κρήτης

ΒΙΟ.ΠΑ. Χανίων
Κτίριο 2.01
Τηλέφωνο/Fax : 2821089588
Κινητό: 6944848656