laptop

george fragos fragos.george at gmail.com
Tue Apr 10 15:13:14 EEST 2007

Εν πρώτοις... Υπάρχουν macbook φτηνότερα από τα χρήματα που
διαθέτω...;  Δεν το έχω ψάξει το ζήτημα, αλλά δεν είμαι...ψυχολογικά
έτοιμος να "περάσω" σε macbook!  Ευχαριστώ,πάντως, για το... hint! Το
σημειώνω!

Όντως δεν μ' ενδιαφέρουν τα παιχνίδια, εντούτοις δεν θα ήθελα κάτι με
μικρότερη RAM από τα 1024...  Εντάξει, δεν θα πάρω κάτι με ΑΤΙ, αλλά
οφείλω να πω ότι έχω κάποια προκατάληψη με τα γραφικά της Intel!

Toshiba Tecra, ε;  Δεν έχω εντοπίσει αυτό το μοντέλο...  Για να πω την
αλήθεια, στο νου μου είχα μοντέλα της HP ή της IBM...!  Δεν ξέρω...
Εσείς ξέρετε καλύτερα...  Αφού μιλάς για Toshiba, οφείλω να σεβαστώ
την άποψή σου...!

Τα Acer, τώρα:  Έχω πολύ καλή γνώμη για δαύτα, αλλά τόσο στο δικό μου
όσο και σε ενός φίλου μου που έχει το ίδιο, περίπου, μοντέλο,
μόνο...openSuSE "έκατσε"!!!  Και το άτιμο, "έκατσε" πολύ καλά!  Αλλά
είπαμε:  πάω για Debian/Ubuntu όχι για SuSE!

Εν κατακλείδι, θα κοιτάξω για Toshiba Tecra, κι άμα δω παλαβές τιμές
"χτυπάω" ένα Acer!

Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας.  Θα έχω το νου μου και για άλλες!

Γιώργος.