Re: αλλαγή ρυθμίσεων του desktop

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Mon Apr 2 00:47:15 EEST 2007

On 4/1/07, Nick Demou <ndemou at gmail.com> wrote:
> στο gnome desktop μου δουλεύω υπο δύο τελείως διαφορετικές συνθήκες
> α) τοπικά σε ένα "θηριώδες" 23άρι monitor [1]
> β) remotely μέσω vnc συνήθως από ένα 15άρι μόνιτορ [2]
>
> όπως καταλαβαίνετε οι ρυθμίσεις  ανάλυσης, μεγέθους γραμμάτων, dpi
> αλλά ακόμα και των toolbars στην μία και στην άλλη περίπτωση βολεύει
> να είναι εντελώς διαφορετικές. Ξέρει κανείς _πως_ θα μπορούσα να
> αλλάζω κάποιες ή όλες αυτές τις ρυθμίσεις κατά βούληση και μάλλιστα
> είτε είμαι συνδεμένος τοπικά είτε απομακρυσμένα?

ξεχωριστός VNC server στα 800x600 ή 1024x768 για το remote μηχάνημα;

από ότι θυμάμαι στο vncserver ορίζεις την ανάλυση που θέλεις ...
vncserver -geometry 1024x768

my 0.01€

--
Τριπολιτάκης Ευάγγελος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,
ΜΔΕ, Υποψήφιος Διδάκτορας Πολυτεχνείου Κρήτης

ΒΙΟ.ΠΑ. Χανίων
Κτίριο 2.01
Τηλέφωνο/Fax : 2821089588
Κινητό: 6944848656