[solved] αλλαγή ρυθμίσεων του desktop

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Apr 2 11:43:54 EEST 2007

Την 2/4/2007, Vaggelis Tripolitakis <vtripolitakis at gmail.com> έγραψε:

> ξεχωριστός VNC server στα 800x600 ή 1024x768 για το remote μηχάνημα;
> από ότι θυμάμαι στο vncserver ορίζεις την ανάλυση που θέλεις ...
> vncserver -geometry 1024x768

ευχαριστώ Βαγγέλη: εγκατέστησα το vnc4server[1], ρύθμισα το XDMCP [2],
έκανα reboot και είχα vnc session στα 1024Χ768 [3].

(κάτι μάλλον πάει στραβά με την πληκτρολόγηση ελληνικών αλλά θα
πειραματιστώ πρώτα και βλέπουμε)

[1] http://www.ubuntuforums.org/showthread.php?t=122402
[2] http://ubuntuguide.org/wiki/Ubuntu_Edgy#How_to_turn_on_the_XDMCP_feature
[3] παράμετρος -geometry στο /etc/xinetd.d/Xvnc