αλλαγή ρυθμίσεων του desktop

Nick Demou ndemou at gmail.com
Sun Apr 1 23:00:36 EEST 2007

στο gnome desktop μου δουλεύω υπο δύο τελείως διαφορετικές συνθήκες
α) τοπικά σε ένα "θηριώδες" 23άρι monitor [1]
β) remotely μέσω vnc συνήθως από ένα 15άρι μόνιτορ [2]

όπως καταλαβαίνετε οι ρυθμίσεις  ανάλυσης, μεγέθους γραμμάτων, dpi
αλλά ακόμα και των toolbars στην μία και στην άλλη περίπτωση βολεύει
να είναι εντελώς διαφορετικές. Ξέρει κανείς _πως_ θα μπορούσα να
αλλάζω κάποιες ή όλες αυτές τις ρυθμίσεις κατά βούληση και μάλλιστα
είτε είμαι συνδεμένος τοπικά είτε απομακρυσμένα?