???????

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Oct 31 16:09:28 EET 2006

On 2006-10-31 15:43, Alexandros Kosiaris <alex at noc.ntua.gr> wrote:
> Δεν θα χολόσκαγα ιδιαίτερα για το τι θα κάνει η SwissNational Bank
> (ελπίζω αυτό να είναι μεταβλητή γιατί δεν έχω ιδέα τι κάνει στην
> πραγματικότητα η εν λόγω τράπεζα).

Καλά ούτε εγώ έχω καμιά πριμούρα να μάθω τι κάνει η Swiss National Bank.
Αν αποκτήσω ποτέ μου τόσα πολλά λεφτά που να με νοιάζει, είμαι σίγουρος
ότι το τελευταίο πράγμα στο μυαλό μου θα είναι πώς γράφεται το τελευταίο
Κλίνγκον γράμμα σε UTF-8.  Προφανώς και είναι μεταβλητή το όνομα.

> [...]
> τα μέρη της υποδομής τους με συγχρονα περιβάλλοντα(κυρίως για λόγους
> ασφαλείας οχι τίποτε άλλο)
>
> Ετσι το εάν εμείς θα στέλνουμε mail,γράφουμε τα νέα μας προγράμματα,τις
> ιστοσελίδες μας, και αποθηκεύουμε τα νέα μας δεδομένα σε UTF-8 δεν έχει
> μεγάλη σχέση με την SwissBank. Κάποια στιγμή, θα το κάνει και η SwissBank
> όταν θα το κάνουν όλοι οι άλλοι. Μέχρι τότε ...
>
> Τέλος για να το πούμε απλά. Εάν εμείς(κάντε όσο μεγάλο θέλετε το εμείς)
> δεν πιέσουμε λίγο-λίγο(οχι 2 αλλά 5-10-15 χρόνια) όσο μπορούμε την
> υιοθέτηση  του UTF-8 ως default ποιος θα το κάνει;

Δεν είμαι κατά του UTF-8.  Απλά απάντησα στην ερώτηση «γιατί δεν έχουν όλοι
γυρίσει ήδη σε UTF-8» :)