???????

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Tue Oct 31 18:38:26 EET 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Καλά ούτε εγώ έχω καμιά πριμούρα να μάθω τι κάνει η Swiss National Bank.
> Αν αποκτήσω ποτέ μου τόσα πολλά λεφτά που να με νοιάζει, είμαι σίγουρος
> ότι το τελευταίο πράγμα στο μυαλό μου θα είναι πώς γράφεται το τελευταίο
> Κλίνγκον γράμμα σε UTF-8.  Προφανώς και είναι μεταβλητή το όνομα.

> Δεν είμαι κατά του UTF-8.  Απλά απάντησα στην ερώτηση «γιατί δεν έχουν όλοι
> γυρίσει ήδη σε UTF-8» :)

Καλά μην άγχεσαι. Δεν είπαμε ότι είσαι κατά του UTF-8( αυτό σου έλειπε
;-P ). Τέλος πάντων ως γνωστόν σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται όλοι να
υιοθετήσουν κάτι. Εδώ αυτό δεν έχει συμβεί με πιο σημαντικά θέματα με το
 UTF-8 θα συμβεί; Απλά με έπιασε το πατριωτικό μου...

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074