DVD-writing

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Tue Oct 24 00:50:19 EEST 2006

> Εγώ στην θέση σου δεν θα βιαζόμουν να βγάλω συμπεράσματα... Μπορεί οι
δισκοι  του να είναι SATA και κατά συνέπεια να βρίσκονται ως /dev/sda
/dev/sdb κλπ  κλπ.

1ον) Δε θα ήταν καλύτερο να το πεις στη λίστα αντί σε μένα προσωπικά;
Εμένα έτσι κι αλλιώς δε με νοιάζει άμεσα!

2ον) Τότε θα ήταν /dev/sdxxx (όπως λες κι εσύ) όχι /dev/hda!

-Στάθης

σίγουρος ότι είναι εκεί; Εκεί συνήθως είναι ο πρώτος IDE δίσκος
(σκληρός, μαγνητικός) όχι εύκαμπτος οπτικός που είναι, συνήθως, τα DVDs:-)