DVD-writing

Thomas Venieris mot at mediaweb.gr
Tue Oct 24 02:14:47 EEST 2006

1) Ναί, όντως θα ήταν καλύτερο. Όταν πάτησα "reply", υπέθεσα (εσφαλμένα) ότι
το μήνυνά μου θα πήγαινε στην λίστα και όχι σε σένα προσωπικά. Είμαι n00b τί
να κάνω  :-)

2) Προσωπικά, το motherboard μου έχει 4 SATA δίσκους (/dev/sda - /dev/sdd) και
2 PATA recorders (/dev/hda, /dev/hdc). Φαντάζομαι πως φίλος Χάρης έχει
αντίστοιχη εγκατάσταση.

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)