Re: Εκμάθηση λειτουργίας LAMP

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Mon Oct 23 23:54:36 EEST 2006

> Την 23/10/2006, Tsoukas Evangelos <tsoukase at gmail.com> έγραψε:

Αγαπητέ φίλε,

αφού τα έχεις ήδη εγκαταστήσει, δεν χρειάζεσαι πληροφορίες εγκατάστασης:-)

Από την ερώτησή σου, φαίνεται ότι δεν έχεις χρησιμοποιήσει παρόμοιο
συνδυασμό άλλη φορά. Οπότε, θα σε συμβούλευα τα εξής:

α) Ξέχνα περί συντήρησης του LAMP stack. Εάν έχει εγκατασταθεί σωστά,
σπανίως χρειάζεται να ασχοληθείς ξανά μαζί του (σε πρώτη φάση)

β) Εάν έχεις κάποια συγκεκριμένη εφαρμογή στο νου σου, καλύτερα να
ακολουθήσεις τις οδηγίες της εφαρμογής αυτής.

γ) Εάν δεν έχεις και ρωτάς γενικά, τότε για
Apache στο http://www.apache.org
PHP στο http://www.php.net
MySQL στο http://www.mysql.com
αλλά να είσαι προετοιμασμένος για πολύ διάβασμα

δ) Σε δεύτερη (και επόμενες φάσεις) να κοιτάξεις να δεις πως διαχειρίζεσαι
τα βασικά της MySQL (χρήστες, δικαιώματα, back-up και κυρίως disaster
recovery)

ε) Να ασχολείσαι με ότι *δεν* δουλεύει, μέχρι να αποκτήσεις αίσθηση του
περιβάλλοντός σου

στ) Να το ψάξεις περαιτέρω, όσο έχεις χρόνο και κέφι.

Αυτά και καλό κουράγιο!

-Στάθης