Re: Εκμάθηση λειτουργίας LAMP

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Oct 23 23:28:59 EEST 2006

Την 23/10/2006, Tsoukas Evangelos <tsoukase at gmail.com> έγραψε:
> Γεια σας,
>
> η χρήση L.A.M.P. έχει ένα μεγάλο φάσμα εφαρμογής. Γνωρίζω σαν
> σημαντικότερα τις Enterprise resource planning και Content management
> system εφαρμογές.
> Το ερώτημά μου είναι που μπορώ να πάρω πληροφορίες εγκατάστασης και
> συντήρησης του Apache-mySQL-Php (or Python) συστήματος αφού έχω
> εγκαταστήσει τα 3 στοιχεία μεμονωμένα. Συγκεκριμένα ψάχνω για αν πως
> συνδεόνται τα τρία στοιχεία.

μερικές ιδέες από έναν μη ειδηκό για LAMP:

http://www.onlamp.com/
http://www.lampware.org/
http://www.howtoforge.com/
http://tldp.org/
και ψάξε
  α) στο google και στο amazon για "LAMP Linux Apache"
  β) για web forums και mailling lists ειδηκά για LAMP και ρώτα εκεί

Πάντως αν δεν έχεις αρκετές γνώσεις ξεκίνα με κάποια έτοιμη λύση LAMP
ή/και ένα βιβλίο (π.χ. ξέρω πως το ubuntu 6.06 server edition έχει
έτοιμη επιλογή εγκατάστασης LAMP - αυτό απλά τυχαίνει να το έχω δει
πρόσφατα, πάω στοίχημα ότι θα υπάρχουν κι άλλες επιλογές)