Εκμάθηση λειτουργίας LAMP

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Oct 24 10:39:28 EEST 2006

Tsoukas Evangelos wrote:
> Γεια σας,
>
> η χρήση L.A.M.P. έχει ένα μεγάλο φάσμα εφαρμογής. Γνωρίζω σαν
> σημαντικότερα τις Enterprise resource planning και Content management
> system εφαρμογές.

Gi ayto akribws sixainomai ta hli8ia marketistika akrwnymia xwris nohma.
To sygkekrimeno einai efeyresh tou (sympa8estatou kata ta alla) Tim
O'Reilly, kai anaferetai se ena synolo efarmogwn poy tyxaine na
dhmiourgoun piasariko akrwnymio me tetoio tropo pou symferei wste na
poulhsei kalytera ta (poly kala omologoumenws) biblia tou. Kata ta alla,
aplws dhmiourgei sygxysh, kanontas ton kosmo na pisteyei oti einai "ena
eniaio pragma".

Den yparxei LAMP. Den yparxei "LAMP stack".

Yparxei Linux, Apache, Mysql/Postgres, PHP/Perl/whatever. Einai
ksexwristes efarmoges, pou mporoun na syndiastoun, kai ws tetoies prepei
na tis antimetwpiseis :

http://www.apache.org
http://www.mysql.com
http://www.php.net

Alla mia kai 8iksame to zhthma, nomizw oti 8a prepei na proteinoume ston
tim ki emeis merika :

Sendmail, Horde, IMAP, TCPWrappers. ("Managing SHIT on Linux Systems",
me ekswfyllo ton elefanta)

Flash, Unicode, CSS, KHTML ("How to FUCK : A comprehensive guide for web
designers", me ekswfyllo to mydi)

Practical Unix Systems Security with Yellowdog ("An introduction to
PUSSY for MacOS users", me ekswfyllo ton Forrest Gump)

Solaris Kernel Architecture for Thread Affinity ("SKATA Performance
Management", me ekswfyllo ton keramida)

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE