Εκμάθηση λειτουργίας LAMP

Tsoukas Evangelos tsoukase at gmail.com
Mon Oct 23 23:00:54 EEST 2006

Γεια σας,

η χρήση L.A.M.P. έχει ένα μεγάλο φάσμα εφαρμογής. Γνωρίζω σαν
σημαντικότερα τις Enterprise resource planning και Content management
system εφαρμογές.
Το ερώτημά μου είναι που μπορώ να πάρω πληροφορίες εγκατάστασης και
συντήρησης του Apache-mySQL-Php (or Python) συστήματος αφού έχω
εγκαταστήσει τα 3 στοιχεία μεμονωμένα. Συγκεκριμένα ψάχνω για αν πως
συνδεόνται τα τρία στοιχεία.

[ Το LAMP μου είναι ένα Fedora Core 5 στο οποίο θέλω να πειραματιστώ.
Ενδιαφέρομαι για εγκατάσταση open source Health resource planning
πακέτου, πχ του Care2X ].

Χαιρετισμούς

Βαγγέλης Τσούκας