PHP session management

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Tue Oct 3 17:25:20 EEST 2006

Στις 03-10-2006, ημέρα Τρι, και ώρα 17:16 +0300, ο/η Θοδωρής Λύτρας
έγραψε:
> Καλησπέρα! Εδώ και λίγο καιρό έχω αρχίσει να μαθαίνω PHP και το διασκεδάζω
> πολύ. Μου έχουν όμως δημιουργηθεί 2 απορίες γύρω από τα sessions, αν ξέρει
> κανένας θα του/της ήμουν υπόχρεος:
>
> (1) Αν δέ θέλω η session_start() να χρησιμοποιεί cookies και αντ'αυτού προτιμώ
> να χρησιμοποιώ το query string (?PHPSESSID=...) για να διαχειρίζομαι
> sessions, μπορώ να το κάνω αυτό χωρίς να πειράξω το php.ini (χωρίς να βάλω
> στο php.ini την ντιρεκτίβα session.use_cookies=0)???

Μπορείς να ορίσεις επιλογές του `php.ini` μέσω της συνάρτησης
`ini_set()`.

> (2) Αν ο χρήστης του website μου κλείσει τον broswer του χωρίς να πατήσει
> logout, υπάρχει τρόπος για να καταλάβω οτι έκλεισε τον browser ώστε να
> χρησιμοποιήσω την session_destroy()? Αν όχι, τι μπορώ να κάνω ώστε να μην
> συσσωρεύονται στον server δεκάδες, εκατοντάδες, χιλιάδες temp files με
> session information? Μπορώ να βάλω κάποιο χρονικό όριο ώστε μετά από αυτό να
> σβήνονται αυτομάτως?

Τσέκαρε τη ρύθμιση `session.gc_maxlifetime`.

Γενικώς, τσέκαρε το http://www.php.net/manual/en/ref.session.php. =)

-δημ

> Ευχαριστώ πολύ,
> Θοδωρής Λύτρας
>
> --
> "Beauty is transitory"
> "Beauty survives"
> 	- Mr. Spock & Capt. Kirk, "That which survives", stardate unknown
> by Theodore Lytras <aspirin at myrealbox.com>
>

> --
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B
http://dimitris.glezos.com/

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)