PHP session management

Zapotek zapotekzsp at gmail.com
Wed Oct 4 13:12:56 EEST 2006

On 10/3/06, Θοδωρής Λύτρας <aspirin at myrealbox.com> wrote:
> Καλησπέρα! Εδώ και λίγο καιρό έχω αρχίσει να μαθαίνω PHP και το διασκεδάζω
> πολύ. Μου έχουν όμως δημιουργηθεί 2 απορίες γύρω από τα sessions, αν ξέρει
> κανένας θα του/της ήμουν υπόχρεος:
>
> (1) Αν δέ θέλω η session_start() να χρησιμοποιεί cookies και αντ'αυτού προτιμώ
> να χρησιμοποιώ το query string (?PHPSESSID=...) για να διαχειρίζομαι
> sessions, μπορώ να το κάνω αυτό χωρίς να πειράξω το php.ini (χωρίς να βάλω
> στο php.ini την ντιρεκτίβα session.use_cookies=0)???

To "ini_set("session.use_cookies",0);"  πιστεύω θα δουλέψει

> (2) Αν ο χρήστης του website μου κλείσει τον broswer του χωρίς να πατήσει
> logout, υπάρχει τρόπος για να καταλάβω οτι έκλεισε τον browser ώστε να
> χρησιμοποιήσω την session_destroy()? Αν όχι, τι μπορώ να κάνω ώστε να μην
> συσσωρεύονται στον server δεκάδες, εκατοντάδες, χιλιάδες temp files με
> session information? Μπορώ να βάλω κάποιο χρονικό όριο ώστε μετά από αυτό να
> σβήνονται αυτομάτως?

Όχι, δε μπορείς να καταλάβεις πως έκλεισε τον browser, όχι με PHP δλδ,
μπορείς να κάνεις κάτι με JS που όταν παει να φύγει ο επισκέπτης η JS
να ποσταρει μια form or whatever, AJAX-stuff...

Ναι, μπορείς να βάλεις expiry time έτσι ώστε να μην έχεις εκατοντάδες
sessions ανοιχτές
http://www.php.net/manual/en/function.session-cache-expire.php , 1o comment. ;)