PHP session management

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Tue Oct 3 17:16:44 EEST 2006

Καλησπέρα! Εδώ και λίγο καιρό έχω αρχίσει να μαθαίνω PHP και το διασκεδάζω
πολύ. Μου έχουν όμως δημιουργηθεί 2 απορίες γύρω από τα sessions, αν ξέρει
κανένας θα του/της ήμουν υπόχρεος:

(1) Αν δέ θέλω η session_start() να χρησιμοποιεί cookies και αντ'αυτού προτιμώ
να χρησιμοποιώ το query string (?PHPSESSID=...) για να διαχειρίζομαι
sessions, μπορώ να το κάνω αυτό χωρίς να πειράξω το php.ini (χωρίς να βάλω
στο php.ini την ντιρεκτίβα session.use_cookies=0)???

(2) Αν ο χρήστης του website μου κλείσει τον broswer του χωρίς να πατήσει
logout, υπάρχει τρόπος για να καταλάβω οτι έκλεισε τον browser ώστε να
χρησιμοποιήσω την session_destroy()? Αν όχι, τι μπορώ να κάνω ώστε να μην
συσσωρεύονται στον server δεκάδες, εκατοντάδες, χιλιάδες temp files με
session information? Μπορώ να βάλω κάποιο χρονικό όριο ώστε μετά από αυτό να
σβήνονται αυτομάτως?

Ευχαριστώ πολύ,
Θοδωρής Λύτρας

--