External greek subtitles in xine

Manolis Kiagias sonic at diktia.dyndns.org
Thu Nov 30 21:42:45 EET 2006

> Εχμ, δοκίμασα ήδη και στον MPlayer. Δεν τα καταφέρνω. Μου δείχνει
> σκανδιναβικά... Ποιές είναι αυτές οι δύο ρυθμισούλες?
>
> Προσπάθησα να κάνω ένα link σε ένα truetype font στο ~/.mplayer, τίποτα.
> Του είπα encoding iso-8859-7, τίποτα.
> Εννοείται προσπαθώ με το iso-8859-7 αντίγραφο του .srt αρχείου
>
> Θοδωρής

Μπορεις να βάλεις τα ακόλουθα στο  αρχείο config (βρίσκεται μέσα στον
κατάλογο .mplayer στο home directory σου):

subfont-encoding=unicode
subfont-text-scale=3
unicode=yes
utf8=yes

Με αυτά θα μπορείς να βλέπεις unicode υπότιτλους στον mplayer. [To
subfont-text-scale ειναι για το μέγεθος και δεν είναι απαραίτητο]
Για να μετατρέψεις από το ένα encoding σε άλλον αν θες μπορείς να
χρησιμοποιήσεις την εντολή iconv

Μανώλης