External greek subtitles in xine

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Thu Nov 30 21:23:21 EET 2006

Στις Πέμπτη 30 Νοέμβριος 2006 20:24, γράψατε:

> Από την πρώτη φορά που προσπάθησα να δω ελληνικούς υποτίτλους στο xine
> (από τα πρώτα 0.0.x releses) μέχρι σήμερα, όσες φορές κι αν προσπάθησα
> να ρυθμίσω το xine απέτυχα παταγωδώς. Το οτι δείχνει σωστά τους
> υπότιτλους όταν αναπαράγει DVD δεν έχει καμία απολύτος σχέση με τα
> fonts, μια και στο DVD format οι υπότιτλοι είναι διαφανείς εικόνες
> (bitmap) που εμφανίζονται πάνω από το κυρίως βίντεο.
>
> Για να βλέπω ελληνικούς υποτίτλους από αρχεία κειμένου χρησιμοποιώ τον
> player που με 2 ρυθμισούλες παίζει μια χαρά ISO8859-7 υποτίτλους.

Εχμ, δοκίμασα ήδη και στον MPlayer. Δεν τα καταφέρνω. Μου δείχνει
σκανδιναβικά... Ποιές είναι αυτές οι δύο ρυθμισούλες?

Προσπάθησα να κάνω ένα link σε ένα truetype font στο ~/.mplayer, τίποτα.
Του είπα encoding iso-8859-7, τίποτα.
Εννοείται προσπαθώ με το iso-8859-7 αντίγραφο του .srt αρχείου

Θοδωρής